15 maart 2014 - Dag 0 - Reisverslag uit Woensdrecht, Nederland van Rudy Lakwijk - WaarBenJij.nu 15 maart 2014 - Dag 0 - Reisverslag uit Woensdrecht, Nederland van Rudy Lakwijk - WaarBenJij.nu

15 maart 2014 - Dag 0

Door: Rudy van Lakwijk

Blijf op de hoogte en volg Rudy

15 Maart 2014 | Nederland, Woensdrecht

Drukke dag vandaag met de laatste loodjes, boodschapjes, telefoontjes en handjes schudden.

Vanmiddag na de mis van 5u in Woensdrecht heb ik van mijnheer pastoor Hans de Kort de pelgrimszegen mogen ontvangen en... het eerste stempeltje in mijn pelgrimspaspoort. Ook dat was weer een bijzondere ervaring. Van onze parochie "De Bron". "Ja, je moet aan de bron beginnen", zei mijnheer pastoor. Dus kan ik morgen gerust op pad.

Afgelopen week en ook op mijn eerste reisverslag onnoemelijk veel reacties ontvangen. Van verschillende mensen ook diverse geluksattributen voor onderweg. Het is onvoorstelbaar hoeveel mensen meeleven. Dat geeft mij heel veel steun. Dank dank dank!

Morgen is de grote dag en ik heb er naar toegeleefd en sta nu te trappelen om te vertrekken. Het gaat gebeuren!
Afijn, morgen weer een dag en we zien wel!

  • 15 Maart 2014 - 21:54

    Lilianne:

    Zo te zien gaat het vast lukken, goed uitgerust! Vol gepakt met geluksattributen..... en de wetenschap dat er veel mensen aan je denken. Veel succes en plezier!

  • 16 Maart 2014 - 09:20

    Fam. S. Kuijlen:

    Rudy,

    De grote tocht is begonnen. Wij hebben heel veel bewondering en respect voor jou, dat je deze uitdaging aangaat!!
    Het deed ons goed jou en Lia uit te zwaaien in de Dorpsstraat.

    Via het reisverslag blijven we je volgen, bedankt hiervoor.
    Ruud heel veel sterkte en natuurlijk ook voor Lia.

    groetjes,
    Marga, Eline, Veerle en Stephan




  • 17 Maart 2014 - 16:52

    Fon En Veronica Jansen:

    Hoi succes, onderweg zijn is belangrijker dan aankomen.
    Wij vertrekken 10 mei vanaf Vezelay (Frankrijk) tot St. jan.
    Spanje gedeelte in 2010 reeds gelopen.
    Vooral genieten, we volgen je.
    Groetjes uit bergen op Zoom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rudy

Ik ben Rudy van Lakwijk. Geboren en getogen in Woensdrecht. Ik ben 33 jaar gelukkig getrouwd met mijn lieve Lia en ik ben apetrots op mijn kinderen Greet en Bart en ook op mijn schoonkinderen Benjamin en Caressa, maar vooral op mijn stoere kleinzoon Abel, inmiddels ruim een en een kwart jaar oud. Half maart 2014 vertrek ik te voet vanuit Woensdrecht naar Santiago de Compostella en hoop daar honderd dagen later aan te komen. Mijn ervaringen onderweg wil ik graag via deze website met jullie delen.

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 792
Totaal aantal bezoekers 121860

Voorgaande reizen:

16 Maart 2014 - 30 Juni 2014

Pelgrimstocht naar Santiago

Landen bezocht: